Justin Bieber

Tilde och Hedda;)

Är med Hedda och Tilde..
Vi har tråkigt.. har suttit vid datorn och Hedda har tillgängnat tiden till att einga till sina föräldrar för hon har gjort sönder en tand.. den gick mitt itu.. halva tanden är kvar... stackarn:(
Idag hade vi tråkdag!!
Påmåndagar är det alltid det..
En ny kille har börjat på våran skola.. han heter Bengt.. nej han Heter Alexander och NEJ , JAG ÄR INTE KÄR I HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAN NI FATTA DET?
OCH JAG ÄR INTE KÄR I JOHAN HELLER FÖR DEN DELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och tilde försöker på nått sett möblera om i mitt rum??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0