Justin Bieber

Mammii<3

Hejhej:)
Har inga byxor tvättade så jag får gå hela dan med min onepiece som jag egentligen inte får ha utanför hemmet..
Men nu så fick jag det:)
Snart kommer mamma och hämtar oss  då ska vi fara på affären och sen hämta upp mina syskon som jag hört saknar oss jätteeeemyyycckkeeett.. !!<3<3
Det gör jag också!
Nyss spillde Casper mjölk på min dator och det kändes inte så bra det har farit in i tangentbordet...
Men ja.. imorgon så är det ju final här får ni ordningen på bidragen:)
1. Shout it out- David lindgren
2. Jag reser mig igen- Thorsten Flinck
3. Mystery- Dead by April
4. Why start a fire- Lisa Miskovsky
5. Baby Doll- Top Cats
6. Euphoria- Loreen
7. Soliders- Ulrik Munther
8. Mirakel- Björn Ranelid feat. Sara Li
9. Why am I crying- Molly Sandén
10. Amazing- Danny


Nu kommer snart mamma och jag måste packa ihop mina innebandy gresjimojser:)


HAREBRA// PUSS





Och förresten det kommer inte bli så mycket uptade och bilder
när jag är hos mamma för vi har bara en dator där
och bara ingen systemkamera:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0