Justin Bieber

Bilder från igår<3

Nu kommer det bilder från igår.. både när vi bakar och några minuter i kalaset<3
ÄNN SÅ LÄNGE BARA CITRONMUFFINS...
CITRON!!
<3
NU BÖRJA DET LIKNA NÅTT!!<3
LITTLE BIT OF THE COULOR
VILKEN VART BEEST?<3





KLADDKAKA!!<3

..........            ............
Vart sur och gick och la mig i min säng sen kom min fina syster med det här!!<3<3
..............    .............
....................
Vi glömde bort den och den vart bränd:( Men vi gjorde fina saker av den!
...................................
AV OBOYGRÄDDE!!
.........................................................
som vi också andvände till...
TÅRTAN!


...............................................................

REBECKA MOSAR BANANEN !


....................................................................................................................................................................
THE END_________________________________________
CHOKLADBOLLAR!

........................................................




.....................  ...........................


















ME YESTERDAY









HAREBRA// KRAM                            slarvigt inlägg jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0