Justin Bieber

Helgen;**

I helgen har jag varit i stugan:)
Jag utmanade ödet och gick ut på havet!!!!!! Asså jag är skitskraj för hav.. asså om det är is eller om man ska åka båt :OO
Det var några som var där och pimpla ( med nät ) och då såg pappa en underlig krabat som han aldrig hade sett förut... jag spran upp som s*tan och hämta ett glas med vatten för att den skulle kunna överleva...
jag möttes av pappa som stod och snacka med min farfar.. han hädde över han iglaset.. dom fick ta kort och jag gick genast in för att ge den mat... sallad hehe..
fast den behövde ju salt vatten satt den dog efter ett tag.. :(( då hädde vi över han till en tändsticksask där den nu ligger fortafarnde fast den har ju torkat....
Annars har vi åkt skoter och haft kul.......
Nu ska jag gå och lägga mig för imorn ska jag upp tidigt för vi har stilbytardag.. :))
Jag ska va en fjårtizz
Nå bilder på ålen

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

haha snygging<33

2012-03-01 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0